loading...
دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم
Yasin بازدید : 289 شنبه 23 تیر 1397 نظرات (0)

 

 

بازی Hero-U Rogue to Redemption پس از موفقیت بازی Kickstarter و به دنبال پس سال کار روی توسعه این بازی ارائه شده است و افتخار این را داشته اند که روی این اثر هم کار کنند. داستان بازی روی تعدادی از دانشجویان در دانشگاه قهرمانان جریان دارد که سعی می کنند موارد اسرارآمیز زیادی را کشف کنند. در این اثر، شخصیت شان اوکانر در حال تلاش برای کشف قلعه اسرارآمیزی است تا بتواند لقب جستجوگر برتر سال را از آن خود کند. این در حالی است که دوستان خود را وارد برخی از رقابت های سخت با دشمنانی می کند که هر لحظه مرگ را در کمین خود می بینند.

آنها باید از گذشته خودشان شروع کنند و برخی از موارد مخفی را بیرون بکشند تا توان کشف اسرار قلعه را داشته باشند. گفت و گو ها تاثیر زیادی در ریتم بازی دارد و بازی از اتسمفر سنگین این گفت و گو ها و تفکرات متنوع این دوستان پر شده است. بالاخره همین ها قرار است کلیت ماجرا را پیش ببرد و باید دید که تا چه حدی موفق خواهند بود.

 

Yasin بازدید : 249 شنبه 23 تیر 1397 نظرات (0)

 

 

بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War روایتی از سرزمین گلادیوس را ارائه می کند که در ابتدا در صلح کامل بوده است، اما حال وارد نبردی عظیمی شده است و تنها یک تعریف کننده این سرزمین است. بازی شما را به جهانی پر از ترور و خشونت می برد که چهار جناح در سرزمین های مختلف، با یکدیگر نبرد دارند و جنگ وحشیانه ای را علیه هم شروع کرده اند. این جنگ تنها برای یک هدف است و آن هم تسلط بر منابع کل سیاره است. گلادیوس سرزمینی است که از نظر محققان امپریالیستی، به عنوان سیاره ای از باستان شناسی شناخته می شود.

این سیاره در طول استعمار خود، گذشته بسیار تیره و تاری داشته است و همواره یک وحشت نامرئی در آن جریان داشته است. شهروندان گلادیوس خود را به ناچار در جنگی دیدند که باید برای بقا تلاش کنند و در یکی از این چهار جناح قرار بگیرند. بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War در سبک استراتژیک مبتنی بر نوبت ارائه شده است و گیم پلی منحصربفردی را در زمینه کنترل نیروها و حرکت در محیط ارائه می کند. شخصیت های مختلفی در بازی حضور دارند و از ارک های فضایی گرفته تا مارینزها و نکرونز ها در بازی حضور دارند. تنها کاری که شما باید بکنید، حضور در چالش های AI بازی است و در این زمینه رقابت با دوستان و دیگر افراد به صورت آنلاین، مهمترین بخش را تشکیل می دهد.

Warhammer 40000 Gladius Relics of War PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با قابلیت آنلاین اضافه شد

 

 

Yasin بازدید : 361 شنبه 23 تیر 1397 نظرات (0)

 

 

بازی AO International Tennis را می توان معتبرترین بازی تنیس با محوریت جامعه دانست. این بازی دارای ویژگی هایی است که مسابقات تنیس را در حالت مدرن خودش، وارد سیستم شما می کند. ویژگی های سفارشی سازی شده و تسلط کافی روی بازیکنان، می تواند از فاکتورهایی باشد که باعث شود، بازیکن هر لحظه از انجام دادن بازی لذت برده و علاقه مخصوص خودش را دنبال کند. بازی دارای رقابت ها و مسابقات محلی و کشوری بسیار هیجان انگیزی می باشد و جوایزی هم که می دهد، کاملا در راستای تجربه بازی و بدست آوردن مهارت های جدید می باشد. این بازی قهرمانان بزرگ دنیای تنیس را گردهم آورده است تا تجربه جدیدی از یک بازی ورزشی تحویل بازیکنان دهد.

با دانلود بازی AO International Tennis می توانید به عنوان یک طرفدار پروپا قرص تنیس، هزاران نفر از بازیکنان تنیس را که قابل بازی می باشند، انتخاب کرده و در فیزیک واقع گرایانه بازی، تجربه نابی از این بازی داشته باشید. وجود استادیوم های متنوع و پارک های بازی تنیس، جلوه خاصی از نظر گرافیکی به بازی اعطا کرده است و از این نظر، مدرن بودن بازی را به رخ همگان کشیده است. معتبرترین و حرفه ای ترین مسابقات گرنداسلم در این بازی برگزار می شود و شما نیز می توانید رویدادهای خاص بازی را که به صورت روزانه و آنلاین ارائه می شوند را تجربه کنید.

 

Yasin بازدید : 219 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

داستان بازی Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard مربوط به شخصیت های دوست داشتنی سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا می باشد که سعی در ارائه کردن ماجراجویی جدیدی را دارند و با سفر به یک جزیره مرموز، داستان جدیدی برایشان پی می آید. آقای دراکولا، میویس و همه دوستان هیولایی شان در این سفر حضور دارند و شما باید بسته به توانایی هر کدام بتوانید آنها را از جزیره نجات دهید. دشمنان ترسناکی در جزیره به دنبال شما هستند و باید نهایت سعی و تلاش خود را بکنید تا زندگی دراکولایی و دوست داشتنی این خانواده را نجات دهید و به هتل دوست داشتنی برشان گردانید. ماجراجویی ها همچنان ادامه دارد و دنیاهای گمشده زیادی در این اثر وجود دارد که باید آنها را کشف کنید.

تعداد صفحات : 23

درباره ما
در صورت نبود بازی مورد نظر یا ارایه پیشنهاد , به ما اطلاع دهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 4,336
  • بازدید سال : 40,453
  • بازدید کلی : 159,538