loading...
دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم
Yasin بازدید : 400 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

 

آپدیت جدید Update v1.133.8511.2 incl DLC-CODEX اضافه شد

بالاخره گروه CODEX دست به کار شد و کرک رسمی خود به همراه یک نسخه Scene از دانلود بازی Forza Motorsport 7 را در ۲۸م ژوئن ۲۰۱۸ منتشر کرد. این نسخه درواقع هیچ تفاوت شگرفی با نسخه های پیشین ندارد. توضیحات کامل تفاوت این نسخه با نسخه قبلی MnSXx و هم چنین نسخه های فشرده FitGirl و CorePack در ادامه مطلب آمده است. هم چنین، اگر از نسخه های قبلی استفاده می کنید یا در حال دانلودشان بودید، نگران نباشید! با یک راهکار ساده می توانید از کرک رسمی CODEX بر روی این نسخه ها استفاده نمایید

 

 

Yasin بازدید : 301 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

 

 

بازی Garage Master 2018 سبک جدیدی از مسابقات رانندگی را برای شما فراهم کرده است و علاقه مندان به ساختار و بدنه ماشین، می توانند این بازی را تجربه کنند و به صورت کارشناسانه مسابقات واقعی را تجربه کنید. تعمیر ماشین و مراقبت همه جانبه از ماشین، بخش بزرگی از تجربه این بازی است و باید بتوانند تمامی بررسی های لازم را در زمینه ماموریت های محول شده انجام دهید و هر کاری که بازی می خواهد را با ماشین خود صورت دهید.

زمان شما محدود است و بنابراین باید با سرعت بتوانید ابزارها را در کنار هم قرار دهید و به صورت منحصربفرد، تخصص و کارشناسی خود در زمینه ماشین ها را به رخ دیگران بکشید. دانلود بازی Garage Master 2018 در جنبه های مختلف دارای شبیه سازی واقع گرایانه ای است و می تواند شما را سرگرم کند. تعمیر ماشین توسط خودتان، حس جالبی دارد که شاید برای اولین بار بتوانید این تجربه را داشته باشید و بتوانید مهارت های دقیق خود را در زمینه تعمیر خود ارتقا دهید. این مهارت ها با ماموریت های بازی ارتقا داده می شود و در ابتدا از سطوح ابتدایی شروع می شود.

 

Yasin بازدید : 338 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

در دانلود بازی The Free Ones سبکی نوین از اول شخص پلتفورمر را تجربه می کنید که باید ماجراجویی های گیج کننده تئو را دنبال کنید و با پرواز کردن از هوا و نفود در سازه های مختلف، یک داستان فوق العاده هیجان انگیز را پیش بگیرید. بازی داستان پر پیچ و خمی دارد و گیم پلی بازی در همه حال دارای صحنه های زیبا و هیجان انگیزی است. در ابتدای داستان ما می بینیم که تئو یک زندانی در یک یک جزیره است و در تلاش است تا با استفاده از سیستم مرموزی، بتواند از جزیره فرار کند و مدیریت ساکنین را نیز برعهده داشته باشد. همه این کارها قبل از ملاقات با لارا و گروهی از پناهندگان صورت می گیرد و همه آنها در تلاشند که از بردگی در معدن فرار کنند.

آنها نمی دانند که در طول راه چه چیزی در انتظارشان است و با چه سختی هایی مواجه خواهند بود؛ اما هیچ چیز نمی تواند تئو را از راه خودش ناامید کند و او همچنان تلاش می کند که گروه را به جای امنی برساند و در خودش را برای همه اتفاقات آماده کرده است. سیستم گیم پلی حرکت در هوا و پرتاب قلاب، شاکله اصلی بازی را تشکیل می دهد و همه سطوح بازی روی آن استوار شده است. این سیستم واقعا منحصربفرد است و به بازیکن اجازه می دهد تا راه خود را به آسمان پیدا کند و از طریق محیط حرکت خود را به هدف پیش گیرد. شما باید از هر حرکتی استفاده کنید و به ارتفاعات سرگیجه آور صعود کنید. فاصله ها به طرز قابل توجهی زیاد هستند و هیجان بالایی دارند.

 

Yasin بازدید : 240 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

 

بازی Danger Zone 2 بازیکن را به مسیرهای واقعی می برد و امکان تست سرعت اتومبیل ها را برایشان محیا می کند. رانندگی با سرعت بالا، شاکله اصلی این بازی را تشکیل می دهد و شما باید بتوانید تا به صورت آزادانه در ایالات متحده به رانندگی بپردازید و بزرگراه های انگلیس و اسپانیا را با سرعت بالای خود، به آتش بکشید. ترافیک در مسیرهای وجود دارد و احتمال تصادف و ایجاد صحنه های اکشن در بازی بسیار محتمل می باشد.

دانلود بازی Danger Zone 2 دارای فیزیک بسیار پیشرفته ای می باشد و سازندگان با استفاده از قدرت عالی موتور Unreal، توانسته اند دنیای واقعی را در بازی به تصویر بکشند. بازی Danger Zone 2 رقابت با یکدیگر را در بالاترین سطح خودش ارائه می دهد و بازیکنان می توانند برای دریافت پو نقد با همدیگر مسابقه دهند و همدیگر را از دور مسابقات حذف کنند. ایجاد هرج و مرج بسیار در جاده ها متناوبا اتفاق خواهد افتاد و شما خواهید دید که چقدر این هرج و مرج ها می توانند زیبا و جذاب باشند و آدرنالین شما را بالا ببرند.

تعداد صفحات : 23

درباره ما
در صورت نبود بازی مورد نظر یا ارایه پیشنهاد , به ما اطلاع دهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 449
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 677
  • بازدید ماه : 1,694
  • بازدید سال : 37,811
  • بازدید کلی : 156,896